ניהול ההוצאות של העסק שלכם הוא צעד הכרחי להצלחתו. למרות שזה החלק הפחות ״כיף״ בניהול העסק ניהול ההוצאות יתן לכם את תמונת המצב הטובה ביותר עבור העסק שלכם, יעזור לכם לזהות מגמות, ולקבל החלטות חשובות בנוגע לעסק שלכם.
ניהול הוצאות בעידן הדיגיטלי
עסקים רבים לא מנהלים תיעוד הוצאות מסודר, הרבה פעמים הוצאות הולכות לאיבוד או שההוצאות עולות על ההכנסות. העסק מפסיד. והם לא מודעים לכך. כאשר מנהלים את ההוצאות במערכת דיגיטלית ניתן לצפות במגמת ההוצאות בזמן אמת ולאורך הזמן ולקבל החלטות לייעול ושיפור ההוצאות.
למרות שאנחנו בעידן טכנולוגי מתקדם והשנה היא שנת 2022 ניהול הוצאות דיגיטלי אינו מהווה תחליף לשמירת המסמכים ואינו פוטר אתכם או את רואה החשבון שלכם לשמור את המסמכים המקוריים למספר השנים בהתאם לחוק.
למעשה זה עניין של נוחות, אתם יכולים לנהל את ההוצאות שלכם במחברות, תיקיות, טבלאות אקסל ועוד מגוון דרכים. אבל זה כמו שכדי לשוחח עם בן-אדם תלכו לקנות טלכרט ותתקשרו מטלפון ציבורי כשיש לכם בכיס סמארטפון. זה הרבה פחות יעיל ודורש יותר מאמץ.
הזמן שלכם שווה כסף גם בדברים הקטנים.
תיעוד המסמכים
אצלנו במערכת ניתן לסרוק ולצלם מסמכי הוצאות מהנייד ומכל מקום.
נגיד שיצאתם לפגישת עסקים ותדלקתם את הרכב בדרך, מה תעשו עם החשבונית? תדחפו אותה עמוק בתא חשבוניות קטן וחשוך עד שתעבירו לרואה חשבון? אין בעיה. כנסו קודם לאפליקציה מהמכשיר הנייד קלטו את החשבונית כהוצאה חדשה, סרקו / צלמו את החשבונית. ועכשיו היא יכולה לחזור לתא שלה. כל מה שחשוב מבחינתה עכשיו זה להגיע לרואה החשבון עד תום תקופת הדיווח הקרובה. ולכם זה לקח פחות מדקה.
סוגי הוצאות
לכל עסק יש הוצאות מסוגים שונים. בין אם מדובר במשכורות לעובדים, קניית סחורה מספקים, שכירות, חשמל, דלק וכו׳..
במערכת ניתן ניתן לקלוט מסמכי הוצאה מכל הסוגים ולסווג אותם בקטגוריות לפי הצרכים שלכם.
מסמך הוצאה כללית - מייצג את רוב ההוצאות של העסק. חשבונית מס/זיכוי, תעודת משלוח/זיכוי, קבלות. ניתן לסווג לפי סוגים וקטגוריות של הוצאות.
מסמך הוצאה מספקים - מייצג הוצאות עבור ספקים רשומים במערכת. חשבונית מס/זיכוי, תעודת משלוח/זיכוי, קבלות. מסווג אוטומטית בבחירת הספק.
משכורות לעובדים - מייצג את תלושי השכר של העובדים. מסווג אוטומטית בבחירת עובד/ת.
ֿ
פוסטים נוספים בנושא:
קליטת הוצאה חדשה
ייצוא דוח הוצאות בקובץ Excel
הפקת דוח הוצאות PDF