כדי להקים במערכת עובד/ת חדש/ה, עליכם לגשת למסך הבית או לכרטיסית רשימת עובדים בתפריט השמאלי.

במסך הבית תוכלו למצוא בתפריט הקיצורים העליון את האייקון הבא >>
כמו כן גם במסך רשימת העובדים יש ללחוץ על האייקון. ומיד ניגשים למלא את פרטי העובד בטופס.
בטופס הקמת עובדים יש למלא את השדות הבאים:
*נדרש למלא
תמונת פרופיל - ניתן להעלות / לצלם תמונת פרופיל לעובד/ת. מיועד לנוחות והתמצאות.
שם העובד* – שם מלא. שם פרטי + שם משפחה.
מספר העובד – מספר העובד/ת בחברה, במידה וקיים.
תפקיד – למלא את תפקידו/ה של העובד/ת, מיועד לנוחות והתמצאות.
סיווג להוצאות* – יש לבחור מסנן לסיווג ההוצאות. באיזה קטגורית הוצאות נרצה שהמשכורות עבור העובד/ת יוצגו. ניתן לבחור מרשימה ולהוסיף חדש.
תעודת זהות* – יש למלא מס ת.ז של העובד/ת.
כתובת מלאה- יש למלא כתובת מגורים מלאה של העובד/ת בתבנית הבאה: רחוב, מס׳ בניין/מס׳ בית , עיר.
טלפון* – יש למלא את מס הטלפון הנייד של העובד/ת. ללא רווחים או קווים. לדוגמא: 0501112222.
דוא״ל* – יש למלא כתובת דוא״ל תקינה של העובד/ת. אליה ישלחו אוטומטית טפסים ומשכורות.
חשבון בנק למשכורות- יש למלא את אופן תשלום המשכורות לעובד/ת: בשיק / מספר חשבון בנק לדוגמא: בנק – סניף 000 – חשבון 100000.
טופס 101 – ניתן לסרוק או להעלות קובץ PDF. שימו לב - ברגע שתעלו או תסרקו קובץ לשדה ותשמרו, העובד/ת יקבלו בצורה אוטומטית הודעת דוא״ל עם המסמך 101 שצירפתם.
כך זה נראה באפליקציה:

